داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

مسابقات ورزشی فرهنگیان استان به کار خود پایان داد

  • کد خبر: ۱۷۳۹۷
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
مسابقات ورزشی فرهنگیان استان به کار خود پایان داد
آیین اختتامیه مسابقات ورزشی 1200 نفر از فرهنگیان استان که همزمان با دهه فجر آغازشده بود روزگذشته به کار خود پایان داد.
به گزارش شهرآرانیوز، قاسمعلی خدابنده، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم  گفت: ارتقاء سطح سلامت جامعه به ورزش و فعالیت بدنی وابسته است و متاسفانه سبک زندگی صنعتی و ماشینی امروزی به گونه‌ای است که میزان تحرک بدنی کافی را کاهش داده و در این بین مهمترین و اساسی‌ترین عاملی که باعث کاهش بیماری و مرگ و میر‌ها می‌شود، ورزش و فعالیت جسمانی است.
وی عنوان کرد: در این راستا توجه به سلامت و ورزش کارکنان در وزارت آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفته و اقدامات خوبی از جمله ورزش بانوان فرهنگی نیز صورت گرفته است.
خدابنده تصریح کرد: استفاده بهینه از امکانات و فضا‌های ورزشی، مناسب سازی فضا‌ها و تجهیز سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش از جمله اقداماتی است که توسط معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی در جهت ارتقاء سلامت و نشاط همکاران انجام گرفته است.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی فرهنگیان استان با حضور بیش از ۱۷ هزار همکار فرهنگی برگزار شد و امید است برگزاری این قبیل رقابت‌ها در ارتقاء شاخص‌های سلامت همکاران و جامعه نقش کوچکی ایفا کند.
لازم به یادآوریست: این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۱۷ هزار همکار فرهنگی استان از ۱۶ آبان ماه ۹۸ آغاز شد و قریب به سه هزار و ۲۰۰ نفر به مرحله قطبی راه یافتند. مرحله استانی این رقابت‌ها نیز با حضور ۹۲۰ ورزشکار در قالب ۹۶ تیم در ۱۰ سالن ورزشی برگزار و تیم‌ها و نفرات برتر مشخص شدند.
 
منبع: پانا
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->